niedziela, 28 lutego 2016

Ksiażeczki z okienkami - idealne dla dzieci +18 miesięcy


Chciałybyśmy przedstawić Wam książeczki z odkrywkami, które Nina uwielbia.
To cały rodzaj książeczek, dedykowanych małym dzieciom, już od 18 miesięcy. Są drukowane na sztywnych kartach, na których za uchylnymi okienkami kryją się obrazki.
Dzieci oglądając książeczki mogą poczuć się jak mali odkrywcy! Wodząc rączką po karcie i szukając załamania, które wskazuje na ukryte okienko, ćwiczy zmysł dotyku. Pozwala także rozwijać koncentrację i uwagę.



Polecam wprowadzanie książeczek od właśnie takich interaktywnych, interesujących wydawnictw. Uczy to dziecko od początku, że książka nie musi być nudna! 
Takie książeczki idealnie sprawdzają się na prezent, Nina prawie wszystkie dostała. Z każdej cieszy się bardzo.
W wieku 18 miesięcy to ja głównie pokazywałam jej książeczki, opowiadałam co jest na stronie i razem odkrywałyśmy ukryte obrazki. Teraz Nina już lubi sama oglądać książeczki. Mimo, że większość okienek pamięta to i tak widać, że sprawia jej wielką frajdę! Teraz samodzielnie je oglądając odkrywa je jakby zupełnie na nowo:)


Nasze książeczki z odkrywkami to:
- Moja pierwsza książeczka z odkrywkami. Kto się ukrył na wsi  i Kto się ukrył  u mnie w domu


- Chowaj się bo Cię znajdę. Wydawnictwo Grafag, Seria Balon (obecnie trudno ją kupić, bo nakład został wyczerpany)
- Przyjaciele z Dżungli. Wydawnictwo FK Olesiejuk.
 

Nina, Bogna, Paulina

4 komentarze:

  1. Powiem ci że książeczki z okienkami na pewno by zrobiły furorę u nas :) wpadłam przypadkiem ale zostaje na dłużej :* a co do fotelika mamy taki sam ! :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotelik super wygodny, Nina go bardzo lubi :)
    Zapraszam!rozgość się:)
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać pełne skupienie... Okienka okazały się hitem, młoda książkoholiczka rośnie, to dobrze! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń