wtorek, 3 listopada 2015

Powitanie

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień. Nina, moje oczko w głowie,  kończy 18 miesięcy. To wyjątkowy czas i pewnie dlatego zdecydowałam się właśnie teraz otworzyć bloga.

Jestem szczęśliwą żoną i mamą Niny (3.05.2014 r.). kobietą z wieloma pasjami i człowiekiem o zwariowanych pomysłach:)
Córka jest moją największą miłością, źródłem inspiracji i motorem do działania.
Mam marzenie stworzyć bloga dla wszystkich, którzy szukają pomysłów i inspiracji na temat spędzania czasu z dziećmi.
Będę zamieszczać tutaj nasze rodzinne pomysły na zabawy, ale także radzić się czytelników na temat ich sugestii.
Będę pokazywać nasze sprawdzone przepisy dań dla dzieci.
Będę także pisała o naszych pomysłach na poradzenie się z trudnymi tematami, na które rodzic natrafia. Przede mną odzwyczajenie Niny od smoczka,bunt dwulatka, odpieluchowanie...
Będzie się działo!

Do prowadzenia bloga zaprosiłam moją przyjaciółkę Paulinę. Jak myślę o zabawach z dziećmi, kreatywnym spędzaniu czasu  i niekończącej się energii przy tym to nie może jej zabraknąć :) Paulina ma dwie pasje - fotografię i dzieci. Od  niedawno żona wspaniałego Bartka :)

Zapraszamy do poznania nas i naszych przygód.

Bogna, Nina i Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz