sobota, 18 listopada 2017

10 pomysłów na prezent dla dziewczynki, czyli co mój 3 latek dostanie pod choinkę



Przygotowałam listę prezentów od Świętego Mikołaja dla Niny. Podzielę się nią z Wami. Jeżeli macie jakieś pomysły, piszcie! Każda cenna uwaga na miarę złota :)
W tym roku wkroczymy w świat Barbie. Wiem, że w Internecie jest mnóstwo opinii, że te lalki wypaczają wzór kobiecego ciała. Uważam, że to są mocno przesadzone komentarze. Ja będąc dzieckiem miałam swoje 3 ulubione Barbie i bawiłam się nimi non stop w dom. Nie mam i nigdy nie miałam problemów z akceptacją swojego ciała ani zaburzeń w odżywianiu. Myślę, że w wychowaniu najważniejsza jest postawa rodziców, to co dziecko obserwuje w domu wynosi na całe życie. Czy mama narzeka non stop że jest gruba? Czy z zadowoleniem patrzy w lustro i mówi ale dzisiaj ładnie wyglądam. Czy tata mówi mamie, że wygląda ładnie kiedy ubierze się w sukienkę i szpilki czy również wtedy, gdy ma na sobie jeansy i T-shirt? W końcu czy mówimy swoim dzieciom, że są piękne? Dzieci przejmują zachowania od nas, dorosłych. Kiedy my akceptujemy siebie takimi jakimi jesteśmy, one na pewno będą miały o wiele łatwiej. I nie przeszkodzi im lalka Babie:) A czemu lalka Barbie? Bo jest jedną z ładniej wykonanych lalek. 

1. Barbie Słodki podwieczorek Empik
2. Melissa & Doug, zabawa zręcznościowa do kąpieli Smyk
3. Puzzle sensoryczne Wycieczka do Zoo Janod
4. Barbie Laleczki Chelsea Allegro
5. Książeczka Jestem wściekły! Empik 
Pozycja w sam raz dla przedszkolaka, który zaczyna doświadcza mocno skrajnych emocji. W czasie buntu 3 latka warto rozmawiać o tych najtrudniejszych, negatywnych, emocjach. Książeczka w przyjazny sposób podsunie sposoby jak radzić sobie kiedy jest się zły, nie prowadząc do frustracji dziecka.
6. Latarka na wieczorne spacery zimą
7. Barbie Tęczowa Syrenka Empik
8. Djeco Zestaw Mozajek Motylki Mamissima
9. Djeco Zestaw artystyczny Syreny Tublu
10. Zielona sowa Wesołe szlaczki, zygzaczki, labirynt Ćwiczę rękę Empik

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię gry. To super pomysł! My miałyśmy już dwa podejścia z grami, niestety u nas jest jeszcze za wcześniej. Dlatego jak zawsze stawiam na realne prezenty, które wiem, że przypadną Ninie do gustu i będzie się nimi bawić.

    OdpowiedzUsuń