środa, 18 stycznia 2017

Laurka na dzień Babci i Dziadka


21 stycznia to dzień Babci
22 stycznia to dzień Dziadka

Nina ponad wszystko kocha swoich dziadków. Jak mówimy jej, że przyjdą ją odwiedzić to aż piszczy z radości :) Jako prawdziwy domator zdecydowanie woli jak się przychodzi mimo wszystko do niej:) Ja jak byłam w jej wieku uwielbiałam jechać do babci i odkrywać wszystkie zakamarki jej mieszkania:) ale widać to już zależy od charakteru :)
Więź między wnukami i dziadkami moim zdaniem jest wspaniała. Warto, aby każde dziecko miało szansę ją zbudować. Ja moich dziadków do tej pory podziwiam i cieszę się, że moi rodzice nie wchodzili w tą relację jako dzieci swoich rodziców. Pozostawiali nam przestrzeń. Let it go!
Tak samo staram się robić i ja. Moje relacje z rodzicami lub teściami nie są ważne przy kontakcie Niny z nimi. Najważniejsze, by Nina miła wspaniałe wspomnienia:) To trudne ale się da:)

Dzisiaj zrobiłyśmy specjalne laurki na dzień dziadków :)
Sami zobaczcie i pokażcie swoje!


 Na początku zrobiłam Ninie zdjęcie z zabawnymi bilbordami i wywołałam je :)


A następnie przystąpiłyśmy do robienia laurek:)
 

Do zrobienia laurek potrzebujemy:
  • kartka A4
  • Word, drukarka
  • wydrukowane darmowe grafiki do pobrania z Internetu
  • wywołane zdjęcia dziecka
  • farby do malowania palcami
  • czerwona kredka,
  • ozdobna taśma klejąca (ja mam z Tiger Shop)
  • czarne wąsy wyciete z sztywnego czarnego papieru,
  • klej, nożyczki 
W Wordzie przygotowałam prosty układ laurki.
Na górze od kogo: "Nina" na dole serduszko do pokolorowania i dla kogo: Babcia/ Dziadek
Jako, że Nina jeszcze pisać nie umie:) to podpisała się odciskając swoją rączkę:)


Wymyśliłam dwie koncepcje laurki. Dla babci z czerwonym sercem, bo ma największe serce na świecie!


Na dole i górze obkleiłam laurkę taśmą z serduszkami a Nina pokolorowała sama serduszko.
Nie pomagałam jej, to przecież laurka od Niej. Super, że JUŻ może coś zrobić sama!


W środku laurki z jednej strony nakleiłyśmy darmową grafikę z internetu, a z drugiej zdjęcie Niny z zabawnym napisem :)


Dla dziadka wybrałam motyw wąsa:)
Niny dziadzia ma akurat brodę:) tak jak tata :) ale wąs utożsamia to samo:)
Na tym samym szablonie w Wordzie wyrukowałąm laurkę dla Dziadka.
Na górze od kogo - Nina, na dole serduszko i dla kogo - Dziadek.
Niny podpis - odciśnięta rączka i akcent z serduszka - pokolorowane serduszko:)


A na samym dole zabawny wąs :)


W środku wkleiłam wydrukowaną darmową grafikę, ściągniętą z sieci. Dokleiłam zabawne wąsy wycięte ze sztywnego czarnego papieru. Obok wkleiłam zdjęcie Niny z zabawnym napisem:)


 Na końcu każdej laurki wywalcowałyśmy z Niną serce :)


Laurka powstała z wielkim zaangażowaniem Niny.
Nie jest idealna, ale jest w 100 proc. autentyczna. Dwulatka włożyła w nią całe swoje serce!
To coś, co warte jest miliony.

A co wy przygotowujecie swoim babciom i dziadkom?
Pokażcie lub napiszcie - umieramy z ciekawości!

Pozdrawiamy Was cieplutko
Nina,Paulina i Bogna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz