sobota, 25 listopada 2017

Witraż z koralików


Mam dla Was zabawę kreatywną, którą kupicie za niecałe 20 zł, a radość tworzenia dla Waszych smyków będzie wystrzałowa. To witrażyk wyklejany kolorowymi koralikami.
Prosta zabawa, którą warto mieć w zanadrzu. Przyda się, aby odczarować smutki, gdy utkniemy w domu z "gilem", kaszlem lub innym nieszczęściem. Lub gdy cały dzień od rana pada, a smyk zaraz rozniesie nasze mieszkanie, bo nie wie co ze sobą zrobić :)

Uwaga ode mnie: ta zabawa pasuje dla dzieci w wieku + 3 lata. Koraliki są malutkie, więc ważne by, dziecko nie brało rączek do buzi, ani nie śniło ich podczas klejenia, zbierania i doklejania.




Poszczególne pola wypełniamy klejem z zestawu i posypujemy kolorowymi koralikami.
Kiedy koraliki się wysypią na stolik możemy je pozbierać i uzupełnić witrażyk.
To dobre ćwiczenie na sprawność małych rączek.


Witraż zostawiamy do wyschnięcia kleju.

Mój patent:
Całość spryskałam lakierem do włosów, aby utrwalić sklejenie koralików i zostawiłam do wyschnięcia.


Witraż z aniołkiem - Smyk

1 komentarz: